kawaii15

Alla inlägg under mars 2012

Av Kawaii 15 - 28 mars 2012 18:54

Yeah. 

Jag är en tjej, som då äger denna blogg. Jag skriver inte om mig själv och ta foton på mig, utan detta är en del av en gSm- Blogg,.. Iallafall för det mesta är det om gSm, annars kan det också vara om annat :3

Det står där uppe, men jag älskar - gSm, -Kawaii och -CandyCandy. Det finns ju massa mer saker, men för denna gången blev det så :) Jag glömde att skriva -Japan, där också, men det skulle nog inte kunna få plats...

Men den ser inte så välgjord ut, men liksom ja,.. jag är ju ganska nöjd,.. med headern allstå xD

Jag har haft många bloggar.,.eller jag har. Ehhe. Men tack vare min melj som förstördes kan jag inte hitta lösen till den bloggen som jag skulle skriva i. lol,

Jag vet att min blogg kommer att vara liite tråkig just nu, men jag ska fixa det. Vänta bara! Haha xD

Aww,tack för att du har besökt min blogg. Hoppas du kommer tillbaka snart!


Kramar 

Kawaii  

( Kawaii är det som jag kallar för mig själv.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag äger denna bloggen, och ja, jag är en tjej, som då ääälssskaar gSm, så snart förstår ni att detta är en del av en gSm-blogg, men ändå inte, jag skriver också gärna om andra saker. Haha.
Jag äälskar Kawaii och Japan ^-^
Puss.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kotten!

Puppu!

Cinnamon!

Totoro!

Musik! Yeah!

Hatsune Miku
Yellow Luma

Ovido - Quiz & Flashcards