kawaii15

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Kawaii 15 - 5 april 2012 20:53

Jaa, hur många headers gör jag,..? Det var ju dumt av mig ifrån hela början att ta bort min header,.. Ja,.. Det var det :C 

Men jag blir också så nhaibdaioajos när jag inte kan ändra på text i paint, och när min dator segar, då blir jag sådära, du vet,.. galen.

Okej, men när jag väl tänker,.. Så har jag ju lov,.. Det är ju iallafall skönt.. Mmmm.


Okej,.

Godnatt, 

Av Kawaii 15 - 5 april 2012 16:56

Japp. Jag var inne för typ första gången på många månader.

Moviestarplanet har ju typ ändrat sig mycket , och har blivit som gSm, ellerhur? Nu finns det ju forum, och meddelanden. Förut fanns det ju inte ens forum. Men jag klagar inte, okej? Bara säger lite vad jag tycker.Först var jag ju inne på mSP, som gSm. Fast nu har jag typ slutat att vara inne på MSP, kanske bara ibland, för att mata min boonie ( Stavning )

Här är några bilder:


Okej, det var nog allt.

GLAD PÅSK!


Puss & Kram  

Av Kawaii 15 - 5 april 2012 16:50

Jaa! MIn bästavän på gSm lärde mig hur jag skulle ta kort på datorn! Så nu kan jag lägga in bilder på min modell, eller vad det nu är!

Och denna bilden tog vi tillsammans <3

     

Klicka på den för att se den ;)


KRAAAM!

Presentation


Jag äger denna bloggen, och ja, jag är en tjej, som då ääälssskaar gSm, så snart förstår ni att detta är en del av en gSm-blogg, men ändå inte, jag skriver också gärna om andra saker. Haha.
Jag äälskar Kawaii och Japan ^-^
Puss.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kotten!

Puppu!

Cinnamon!

Totoro!

Musik! Yeah!

Hatsune Miku
Yellow Luma

Ovido - Quiz & Flashcards