kawaii15

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Kawaii 15 - 7 april 2012 10:31

Haha. Jaa. Som ni ser så har jag en ny header, igen nu också. Men ja, jag som trodde att jag kunde göra en header, nej, det kan jag inte, helt enklet inte bra på sånt ^^ Nu har jag lite tillgång til en dator, så ja.

Men här är en katt som jag tyckte var såå gullig, Aww.

Jag hoppas att ni har haft en bra/ rolig påsk!


Puss & Kram!

 

Av Kawaii 15 - 7 april 2012 09:02

Jaa. Jag vill så gärna lägga upp bilder, men tyvärr, jag har ingen tillgång till en dator just nu, kanske senare, men inte just nu, jag hoppas att ni får nöja er med detta, ~ Jag som gärna ville lägga upp gulliga bilder~ Hahaha xD Men kanske det.Jag har letat efter påskägg, och är nu inne på gSm, så Melja mig om det är något, Melja alltid, det är roligt! :)GLAD PÅSK!Puss & KramTexten blir jättekonstig, men det är för att jag skriver på min I-Pad, och ja,. Jag stör mig på det.Tack också för alla fina kommenterer, men skriv gärna VARFÖR du tycker att den är fin och så.

Presentation


Jag äger denna bloggen, och ja, jag är en tjej, som då ääälssskaar gSm, så snart förstår ni att detta är en del av en gSm-blogg, men ändå inte, jag skriver också gärna om andra saker. Haha.
Jag äälskar Kawaii och Japan ^-^
Puss.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kotten!

Puppu!

Cinnamon!

Totoro!

Musik! Yeah!

Hatsune Miku
Yellow Luma

Ovido - Quiz & Flashcards