kawaii15

Alla inlägg den 28 april 2012

Av Kawaii 15 - 28 april 2012 21:25

Jaa, jag vet att jag inte har skrivit,,. Och jag försökte göra ett inlägg,.. ,men det gick inte, datorn segade.När jag var inne imorse så såg jag att jag hade fått en kommentar, där det liksom stod " Vilken fin blogg! Men kan du inte skriva lite mer?? " Typ. Och jag blev så värsta glad. Nu när jag tänker på det,.. Så läser några min blogg..Aja. Just nu är jag hos en kompis, som heter Linn, och hon har en blogg, den heter linnisen-missan.bloggplatsen.se.But,.. Aja.Jag bloggar mer imorgon, och då kommer jag med lite bilder, just nu är jag inne på en iPad, så ja.Men ha det så gött, mina fans.Kram ♪(*^^)o∀*∀o(^^*)♪

Presentation


Jag äger denna bloggen, och ja, jag är en tjej, som då ääälssskaar gSm, så snart förstår ni att detta är en del av en gSm-blogg, men ändå inte, jag skriver också gärna om andra saker. Haha.
Jag äälskar Kawaii och Japan ^-^
Puss.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kotten!

Puppu!

Cinnamon!

Totoro!

Musik! Yeah!

Hatsune Miku
Yellow Luma

Ovido - Quiz & Flashcards